مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 13:502020-06-10سياسي

امکانات مقابله با حوادث غیر مترقبه در استان بوشهر تامین می شود


استاندار بوشهر با اشاره به جایگاه ویژه سمن ها در حفظ و حراست از محیط زیست گفت: دنبال تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با حوادث غیر مترقبه در استان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند عصر چهارشنبه در نشست با شماری از سازمان های مردم نهاد محیط زیست به مناسبت هفته محیط زیست با قدردانی از فعالیت سمن های محیط زیستی استان بوشهر بیان کرد: سازمان های مردم نهاد عرصه محیط زیست بدون مزد و منت نهایت همت و تلاش خود را به کار بسته و در موضوعات مختلف کمک شایانی به دولت می کنند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: سازمان های مردم نهاد محیط زیست نقش مهمی در حفظ منابع زیست محیطی استان دارند و کمک های شایانی هم به نظام اداری استان در این عرصه دارند.

گراوند تاکید کرد: سازمان های مردم نهاد با شناخت کافی و به دور از مسیرهای اداری، کارهای بزرگی در عرصه های مختلف و محیط زیست انجام داده و می دهند.

استاندار بوشهر با اشاره به وقوع آتش سوزی های اخیر در نقاط مختلف استان و نقش فعال و مهم سمن های محیط زیست در اطفا حریق افزود: سازمان های مردم نهاد محیط زیستی همکاری بسیار خوبی با تیم های امدادی برای اطفا حریق در اراضی و مراتع استان داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات مقابله با حوادث غیر مترقبه در استان بوشهر تامین می شود

امکانات مقابله با حوادث غیر مترقبه در استان بوشهر تامین می شود