مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 21:252020-06-10اقتصادي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اردبیل در 24ساعت گذشته


نیاز ورزش اردبیل به تخصصی شدن/ ورزش استان حمایت بخش خصوصی را می طلبد؛ کاهش واردات محصولات کشاورزی در ابتدای سال جاری/ قطب های کشاورزی کشور احیا می شوند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اردبیل در روز گذشته (چهار شنبه، 21 خردادماه 1399) را اینجا مشاهده می کنید: نیاز ورزش اردبیل به تخصصی شدن/ ورزش استان حمایت بخش خصوصی را می طلبد مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: زیر ساخت های ورزش استان اردبیل نیاز به توسعه و تخصصی شدن دارد.

کاهش واردات محصولات کشاورزی در ابتدای سال جاری/ قطب های کشاورزی کشور احیا می شوند معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت گفت: سال گذشته در حوزه کشاورزی، 14 میلیارد دلار واردات صورت گرفته که امسال این رقم به 6 میلیارد دلار کاهش یافته است.

بهره برداری از پل قدس تا پایان سال جاری/ احداث ساختمان ملکی پارک علم و فناوری استان استاندار اردبیل گفت: در سفر اخیر رییس برنامه و بودجه 45 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافت امیدواریم این پل در سال جاری تکمیل و به بهره برداری برسد.

انتشار آخرین اثر استاد تقایی در اولین سالگرد درگذشتش در اولین سالگرد درگذشت مرحوم محمد تقایی اردبیلی، آخرین اثر استاد با عنوان تاجدار عشق منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اردبیل در 24ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اردبیل در 24ساعت گذشته