مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 04:202020-06-11بين الملل

مبادلات تجاری با اقلیم کردستان عراق برقرار است


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه رسمی شدن مرزهای شوشمی و شیخ صله در هیأت دولت تصویب شده، گفت: حُسن این کار فراهم شدن امکان تردد مسافران و گسترش ارتباطات در مرزها خواهد بود و این توافق با تصویب دولت مرکزی عراق اجرایی می شود.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با بیان اینکه رسمی شدن مرزهای شوشمی و شیخ صله در هیأت دولت تصویب شده، گفت: حُسن این کار فراهم شدن امکان تردد مسافران و گسترش ارتباطات در مرزها خواهد بود و این توافق با تصویب دولت مرکزی عراق اجرایی می شود.

هوشنگ بازوند که در رأس هیأتی با حضور در مرز پشته- شیخ صله با آزاد توفیق رحیم استاندار حلبچه عراق و مسوولین نظامی و گمرک اقلیم کردستان دیدار کرد، به فعال بودن مبادلات تجاری با رعایت پروتکل های بهداشتی در سه مرز استان کرمانشاه با اقلیم کدستان عراق اشاره و اظهار کرد: علی رغم شیوع کرونا روند مبادلات تجاری با اقلیم کردستان فعال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، بازوند بر لزوم تسریع در انجام اقدامات برای احداث و تکمیل زیرساخت ها در مرزها از جانب اقلیم کردستان تأکید کرد و خاطر نشان ساخت: برای تسهیل در انجام امور و تسریع در فرآیندهای ترخیص کامیون ها زیرساخت های لازم و جاده های پشت مرز باید تکمیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبادلات تجاری با اقلیم کردستان عراق برقرار است

مبادلات تجاری با اقلیم کردستان عراق برقرار است