مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 06:102020-06-11اقتصادي

تولید فولاد با کمترین مصرف آب در فولاد مبارکه اصفهان


شرکت فولاد مبارکه تاکنون سرمایه گذاری گسترده ای در حوزه زیست محیطی انجام داده است؛ از تولید فولاد با کمترین میزان مصرف به عنوان الگوی طلایی در دنیا گرفته تا سرمایه گذاری و ایجاد تصفیه خانه پساب در شهرهای مجاور.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، جواد نیلی اظهار داشت: فولاد مبارکه از ابتدای راه اندازی موضوع محیط زیست را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده، به گونه ای که به موازات تولید فولاد در این شرکت، سه مولفه آب، خاک و هوا همواره مورد توجه این شرکت بوده است.

مدیر ارشد خدمات فنی و پشتیبانی فولاد مبارکه ادامه دارد: معمولا اغلب شرکت ها، سال ها پس از راه اندازی به فکر توجه به موضوعات زیست محیطی و پساب می افتند، ولی در این زمینه شرکت فولاد مبارکه اولین شرکتی بوده که همزمان با راه اندازی خطوط تولید، تصفیه پساب صنعتی را نیز آغاز کرد و واحد تصفیه پساب صنعتی همزمان با راه اندازی خطوط تولید در مدار قرار گرفت.

وی ادامه داد: این بدین معناست که شرکت فولاد مبارکه حتی یک روز نیز پساب تصفیه نشده خودش را به محیط پیرامون خود نفرستاده تا جایی که پساب تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز 1600 هکتاری نیز مورد استفاده قرار گرفته است و در این راستا عملا واحدهای تصفیه ما از سال 72 در مدار فعالیت قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید فولاد با کمترین مصرف آب در فولاد مبارکه اصفهان

تولید فولاد با کمترین مصرف آب در فولاد مبارکه اصفهان