مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 07:102020-06-11اجتماعي

طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در سیرجان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی سیرجان گفت: برابر تدابیر اتخاذشده برای روان سازی ترافیک در معابر شهرسیرجان و هماهنگی و مجوز دادستان طرح تشدید برخورد با تخلفات ساکن به ویژه پارک دوبل و توقف در محل های ممنوعه در دستور کار ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، امین پاک ایزدی با اشاره به طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی اظهار داشت: در این طرح که برای روان سازی ترافیک در معابرسیرجان اجرایی شد،  تشدید برخورد با تخلفات ساکن به ویژه پارک دوبل و توقف در محل های ممنوعه و برخورد با خودروهای شیشه دودی در دستور کار ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی  نیز قرار گرفت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی سیرجان با بیان اینکه این طرح با جدیت در معابر شهری ازامروز آغاز و ادامه دارد، گفت:  ماموران پلیس راهور با حضور در معابر اصلی و فرعی نسبت به اعمال قانون در مورد خودروهای متخلفی که اقدام به توقف در محل های ممنوعه همچون پارک ممنوع می کنند یا به شکل دوبل توقف کرده باشند، اقدام خواهند کرد.

پاک ایزدی با بیان اینکه اعمال قانون در مورد این دسته از خودروها به شیوه های مختلفی انجام می شود افزود: علاوه بر حضور گشت های محسوس و نامحسوس پلیس در سطح معابر، در برخی از معابر به خصوص در مسیر های پر ترافیک از خودرو مکانیزه ثبت تخلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در سیرجان

طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در سیرجان