مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 08:052020-06-11سياسي

ضرورت توجه به توسعه بیمه عشایری/مقابله با آتش سوزی مراتع قاطعانه باشد


توسعه بیمه عشایری از اولویت هایی است که باید به صورت ویژه پیگیری شود تا به این وسیله، افراد بیشتری از جامعه عشایری بتوانند از خدمات بیمه ای برخوردار شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله سیدابراهیم رییسی ظهر امروز در گردهمایی سران عشایر و نمایندگان اقشار استان فارس اظهار داشت: توسعه بیمه عشایری از اولویت هایی است که باید به صورت ویژه پیگیری شود تا به این وسیله، افراد بیشتری از جامعه عشایری بتوانند از خدمات بیمه ای برخوردار شوند.

وی ضمن تاکید بر توجه به ابلاغ الکترونیکی در مناطق عشایری گفت: جهت دستیابی آسان، مجموعه دادگستری باید ابلاغ الکترونیکی را در دستور کار قرار دهد و اقدامات لازم را در این زمینه اجرا کند.

رییس قوه قضاییه با اشاره به توسعه نهاد داوری عشایر برای رفع اختلاف جامعه عشایری، اظهار داشت: عشایر می توانند به روش سنتی و کدخدامنشی به حل اختلافات میان خود بپردازند تا از تردد آنها به مجموعه دادگستری پرهیز شود.

آیت الله رییسی توجه به مراتع عشایری که این روزها توسط برخی سودجویان در حال از بین رفتن است را ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: این موضوع برای عشایر به یک تهدید تبدیل شده و مسئولان باید تدابیر جدی در این زمینه اتخاذ کنند تا  مناطق عشایرنشین به خطر نیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به توسعه بیمه عشایری/مقابله با آتش سوزی مراتع قاطعانه باشد

ضرورت توجه به توسعه بیمه عشایری/مقابله با آتش سوزی مراتع قاطعانه باشد