مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 12:352020-06-11فرهنگي

آموزه های رضوی در قالب آثار هنری ارائه می شود


کارگاه ملی گرافیک «همدلی» با موضوع «مردم داری و کرامت انسانی در سیره رضوی» با حضور 50 هنرمند طراح و گرافیست زیر نظر مسعود نجابتی و محمدرضا دوست محمدی در سه روز برگزار می شود.

- کارگاه ملی گرافیک همدلی با موضوع مردم داری و کرامت انسانی در سیره رضوی با حضور 50 هنرمند طراح و گرافیست زیر نظر مسعود نجابتی و محمدرضا دوست محمدی در سه روز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کارگاه ملی گرافیک همدلی با موضوع مردم داری و کرامت انسانی در سیره رضوی با حضور 50 هنرمند طراح و گرافیست از 14 استان کشور در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) طی سه روز برگزار می شود.

قرار است این هنرمندان طی سه روز احادیث رضوی را با موضوعاتی همچون رفع نیازها و حل مشکلات مردم، صله رحم، مردم داری، نیکی ورزی، خوش رویی، عزت نفس و… در قالب آثار گرافیکی به تصویر بکشند تا این آثار که هر کدام حاوی مضمونی از کلمات نورانی امام رضا (ع) است در ایام دهه کرامت هم در فضای مجازی منتشر شود و هم در فضاهای عمومی شهرهای کشور اکران شود.

این کارگاه به میزبانی بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) و با همکاری نهضت مردمی پوستر انقلاب و کانون هنری شیعی زیر نظر اساتیدی چون مسعود نجابتی و محمدرضا دوست محمدی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزه های رضوی در قالب آثار هنری ارائه می شود

آموزه های رضوی در قالب آثار هنری ارائه می شود