مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 16:452020-06-11سياسي

مساعدت استانداری سمنان برای تکمیل ساختمان مرکز خدمات حوزه علمیه


استانداری در حد توان خود در تامین بخشی از بودجه احداث ساختمان مرکزی خدمات حوزه علمیه سمنان مساعدت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رضا آشناگر شامگاه پنج شنبه در دیدار با نمایندگان مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه استانداری سمنان در حد توان و از محل اعتبارات مشخص شده تلاش خواهد کرد تا در تأمین بخشی از منابع موردنیاز برای احداث ساختمان مرکز خدمات حوزه های علمیه سمنان مساعدت کند، ابراز کرد: با توجه به وضعیت کنونی اقتصادی و مشکلات ناشی از کرونا نمی توان تمامی انتظارات را معطوف به اعتبارات دولتی و بودجه های استانی کرد.

وی با بیان اینکه شهرداری ها یکی از مکان هایی هستند که در گسترش مراکز فرهنگی اهمیت دارند، ابراز کرد: اهمیت مشارکت و حمایت شهرداری ها از مجامع دینی و فرهنگی استان سمنان بسیار زیاد است.

ضرورت رسیدگی به شرایط زائرسرای سمنان در مشهد استاندار سمنان گفت: تلاش خواهیم کرد تا بر اساس سازوکارهای موجود، با حمایت از شهرداری ها آنان را جهت مشارکت در اینگونه امور تشویق و ترغیب کنیم.

آشناگر خواستار رسیدگی به وضعیت احداث زائرسرای استان سمنان در مشهد مقدس نیز شد و گفت: پیگیری امور و تحقق انتظارات و انجام وعده های ارائه شده توسط برخی دستگاه های مرتبط در سطح استان دارای اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساعدت استانداری سمنان برای تکمیل ساختمان مرکز خدمات حوزه علمیه

مساعدت استانداری سمنان برای تکمیل ساختمان مرکز خدمات حوزه علمیه