مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 16:502020-06-11سياسي

دیوان محاسبات سمنان رصد دقیقی بر عملکرد شهرداری ها داشته باشد


دیوان محاسبات استان با نظارت دقیق بر اقدامات شهرداری ها می بایست تلاش کند تا برنامه های اجرایی در مسیر درست به انجام برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رضا آشناگر شامگاه پنج شنبه در دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه رسالت دیوان اهمیت فراوانی در درست انجام شدن برنامه ها دارد، بیان کرد: اقدامات دیوان محاسبات باید در راستای تسهیل در امور و ارائه قدرت ریسک پذیری به مدیران باشد.

وی افزود: از سوی دیگر دیوان محاسبات استان با نظارت دقیق بر اقدامات شهرداری ها تلاش کند تا اقدامات و برنامه های این نهادهای خدماتی در مسیر درست به انجام رسد زیرا شهرهای استان به دلیل موقعیت جغرافیایی در وضعیتی هستند که شهرداران می بایست ایجاد جاذبه های بصری و چشم اندازهای زیبا و ایجاد امکانات رفاهی، امکان ماندگاری مسافران را افزایش دهند و در راستای تحقق شعار از معبر به مقصد گردشگری کوشش داشته باشند.

پیشرفت بالای 60 درصد پیشرفت در 158 پروژه عمرانی استاندار سمنان ضرورت اتمام پروژه های نیمه تمام با حداقل 60 درصد پیشرفت کار و تکمیل آن ها تا پایان دولت دوازدهم را تاکید رییس جمهور دانست و تصریح کرد: در استان مجموعاً 158 پروژه عمرانی مشخص شده که ما نیز تلاش خواهیم کرد تا با بسیج تمامی امکانات و ظرفیت های موجود در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوان محاسبات سمنان رصد دقیقی بر عملکرد شهرداری ها داشته باشد

دیوان محاسبات سمنان رصد دقیقی بر عملکرد شهرداری ها داشته باشد