مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 00:152020-06-11اقتصادي

خواب سنگین دولت و کابوس افزایش نجومی قیمت مسکن /کارهایی که دولت روحانی نکرد


در حالی عملکرد نامناسب دولت تدبیر و امید در حوزه ساخت و کنترل قیمت مسکن، منجر به ایجاد شرایط نامناسبی در این حوزه شده است که قوه مجریه با تسریع در روند تکمیل مسکن مهر، - خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، یک لحظه چشمانتان را ببندید و خود را در سفینه سفر در زمان ما تصور کنید.

ابتدا سری به سال 92 می زنیم، یکی از وعده های اساسی رییس جمهور منتخب، تکمیل مسکن مهر در سریع ترین زمان ممکن است، شورای مسکن متشکل از وزرای مرتبط با موضوع مسکن و به سرپرستی شخص رییس جمهور با اختیارات گسترده تر نسبت به دولت قبل برای حل مشکلات مردم تشکیل شده است.

وزیر راه و شهرسازی عمل به اصل 3، 31 و 43 را نصب العین خود قرار داده و اصرار دارد، رکورد دولت قبل در امر ساخت مسکن را بشکند.

ایستگاه بعدی سفر ما سال 94 است، مجلس شورای اسلامی پس از کش و قوس فراوان لایحه مالیات بر عایدی سرمایه و مالیات بر خانه های خالی را تصویب و دولت را مکلف کرده ظرف مدت 6 ماه نسبت به احداث سامانه املاک و اسکان اقدام کند، دولت نیز قبل از مهلت تعیین شده سامانه را آماده و اخذ مالیات بر خانه های خالی را آغاز کرده و اخذ مالیات بر عایدی سرمایه را در دستور کار قرار دارد.

مجموعه فعالیت ها و برنامه ریزی دولت منجر به تثبیت قیمت مسکن در بازه 1تا 3 میلیون برای هر متر مربع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواب سنگین دولت و کابوس افزایش نجومی قیمت مسکن /کارهایی که دولت روحانی نکرد

خواب سنگین دولت و کابوس افزایش نجومی قیمت مسکن /کارهایی که دولت روحانی نکرد