مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 08:252020-06-12اجتماعي

معاون استاندار تهران بر انتقال آرادکوه از ری تأکید کرد


شهرداری تهران باید برای انتقال مرکز دفن زباله آرادکوه از شهرستان ری برنامه ریزی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه کارگروه مدیریت پسماند که روز گذشته در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: محیط زیست را سه عنصر آب، خاک و هوا تشکیل می دهد که بسیار حائز اهمیت هستند و متأسفانه مشکلات زیست محیطی تحمیل شده به شهرستان ری، هوا، آب و خاک این شهرستان را تحت الشعاع قرار داده است.

وی افزود: مصوبات کارگروه مدیریت پسماند لازم الاجرا است و تمامی دستگاه ها، نهادها و ادارات شهرستان ری ملزم به اجرای مصوبات و ارائه گزارش به کارگروه هستند.

فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: مرکز دفن زباله آرادکوه بر اساس ظرفیت چند دهه گذشته تهران ایجاد شده است اما امروز با گسترش شهر تهران و افزایش چشمگیر جمعیت، این مرکز مشکلات زیست محیطی فراوانی را برای ساکنان منطقه به وجود آورده و ضرورت دارد شهرداری تهران برای انتقال مرکز دفن زباله آرادکوه از شهرستان ری برنامه ریزی کند.

توکلی تأکید کرد: متأسفانه از خودروهای حمل زباله شهرداری تهران در حین عبور از مسیرهای شهرستان ری شیرابه می ریزد که تهدید بزرگی برای سلامتی مردم محسوب می شود و شهرداری تهران باید رفع این مشکل را در دستور کار قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار تهران بر انتقال آرادکوه از ری تأکید کرد

معاون استاندار تهران بر انتقال آرادکوه از ری تأکید کرد