مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 18:402020-06-12ورزشي

موضع گیری عجیب و اتهامات درودگر به کفاشیان/ فوتبال کمدی نیست!


رییس کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال پس از مطرح شدن احتمال بازگشت رییس پیشین به این فدراسیون موضع گیری عجیب داشت و اتهاماتی را به علی کفاشیان وارد کرد که نشان از اختلاف شدید با وی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازیکی از افرادی که موضع عجیبی علیه بازگشت علی کفاشیان گرفته و اتهاماتی را هم به وی وارد کرده است، صادق درودگر رییس پیشین کمیته فوتسال و رییس فعلی کمیته بازاریابی و اقتصادی فدراسیون فوتبال است.

درودگر شامگاه جمعه در مورد اینکه اتاق علی کفاشیان برای بازگشت به فدراسیون آماده شده است گفت: من تهران نیستم اما ایشان اتاقی در فدراسیون ندارد.

نایب رییس اول زمانی نایب رییس است که یکسال و نیم غیبت نداشته باشد! وی ادامه داد: ایشان رسما در رسانه ها اعلام کرده اند که استعفا کرده اند.

الحمدالله ما همه مسلم هستیم و دروغ هم نمی گوییم دروغ گناه کبیره است ای اف سی و فیفا هم نسبت به ما حساس است که نباید رفتارهایی داشته باشیم که شائبه دروغ داشته باشد.

صادق درودگر که با رادیو جوان گفتگو می کرد و از احتمال بازگشت علی کفاشیان بسیار عصبانی و دلخور است ادامه داد: البته ایشان مصاحبه کرد که ما به فیفا دروغ گفتیم و گول شان زدیم .

اگر همین به گوش کمیته اخلاق فیفا برسد شاید محرومیت زیادی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع گیری عجیب و اتهامات درودگر به کفاشیان/ فوتبال کمدی نیست!

موضع گیری عجیب و اتهامات درودگر به کفاشیان/ فوتبال کمدی نیست!