مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 03:052020-06-12سياسي

طراحانی که اردوی جهادی تشکیل می دهند/ درمان دردهای جامعه با هنر


مسعود نجابتی معتقد است هنرمندان می توانند در موضوعات موردنیاز و مبتلابه جامعه در فضای بصری، نسخه ای بپیچند که به رفع مشکلات کمک کند.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود نجابتی هنرمند طراح گرافیک و مسئول کانون هنر شیعی در حاشیه کارگاه گرافیک همدلی که با موضوع مردم داری و کرامت انسانی در سیره رضوی در مشهد مقدس در حال برگزاری است با بیان اینکه طراحان کشور با نیت همدلی با مردم و تعامل بیشتر با جامعه در این کارگاه دور هم گرد آمده اند، اظهار داشت: این هنرمندان طی سه روز برگزاری این کارگاه آثاری با استفاده از روایات و احادیث رضوی تولید می کنند که در دهه کرامت در سطح جامعه اکران خواهد شد.

وی با بیان اینکه هنرمندان طراح برای هر مناسبی یک اردوی جهادی را تشکیل می دهند، گفت: این هنرمندان سعی می کنند در حد توان و دانش گرافیک خود در حوزه ارتباط بصری پیام هایی را در موضوعات و پدیده هایی که در جامعه رخ می دهد به کار ببندند و سهم شان را در مشارکت با مردم نشان دهند.

مسئول کانون هنر شیعی، موضوعات سیاسی از جمله استکبارستیزی، نفوذ، روز جهانی قدس و سایر مسائل داخلی و منطقه ای را از جمله موضوعات موردتوجه طراحان در کارگاه های جهادی عنوان و خاطرنشان کرد: البته فعالیت های این هنرمندان محدود به موضوعات سیاسی نیست بلکه در بسیاری از اتفاقات اجتماعی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحانی که اردوی جهادی تشکیل می دهند/ درمان دردهای جامعه با هنر

طراحانی که اردوی جهادی تشکیل می دهند/ درمان دردهای جامعه با هنر