مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 04:302020-06-13سياسي

ترویج سبک زندگی ایرانی_اسلامی، محور برنامه های بسیج زنان در سال99


مهم ترین اولویت سیاست گذاری های ما ترویج سبک زندگی ایرانی_ اسلامی از طریق آموزش و اقدامات فرهنگی است.

- مینا بیابانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره محورهای اصلی برنامه های بسیج زنان در سال 99، گفت: در سال جاری مهم ترین اولویت سیاست گذاری های ما ترویج سبک زندگی ایرانی_اسلامی است و تمام فعالیت های خود را با این محور تنظیم کرده ایم.

رییس بسیج جامعه زنان کشور افزود: در همین راستا نیز اقدامات دیگری در حوزه خانواده با هدف افزایش ازدواج آسان، کاهش طلاق، تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از آسیب های خانوادگی، افزایش جمعیت و ترویج عفاف و حجاب انجام خواهد شد.

وی با تشریح اقدامات لازم برای رسیدن به این اهداف عنوان کرد: تمامی این محورها در قالب اقدامات فرهنگی، تبلیغات، تولید محتوا در فضای مجازی، برگزاری اردوهای جهادی، آموزش های حضوری در پایگاه های بسیج، آموزش و مشاوره چهره به چهره با افراد و همکاری با نهادهای مرتبط انجام می شود.

رییس بسیج جامعه زنان کشور بیان کرد: این موارد به پایگاه های بسیج زنان در سراسر کشور ابلاغ شده و هر شهر و استان بنابر نیاز منطقه خود در این زمینه فعالیت می کنند.

به عنوان مثال ممکن است در یک استان آمار ازدواج پایین باشد و در آن منطقه بر روی این موضوع اقدامات تخصصی تری انجام می شود و شاید در استانی دیگری دغدغه اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج سبک زندگی ایرانی_اسلامی، محور برنامه های بسیج زنان در سال99

ترویج سبک زندگی ایرانی_اسلامی، محور برنامه های بسیج زنان در سال99