مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 05:152020-06-13سياسي

از بازتعریف کارکردهای جدید تا برگزاری اردوهای دانش آموزی در بوستان های جنگلی


اعضای کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در بازدید صبحگاهی خود از بوستان یاس فاطمی به بررسی وضعیت ایمنی این پارک چندصد هکتاری در مقابل با حوادث طبیعی و غیر طبیعی پرداختند.

- در بازدید اعضای کمیسیون سلامت شورای شهر از بوستان یاس فاطمی مطرح شد؛ از بازتعریف کارکردهای جدید تا برگزاری اردوهای دانش آموزی در بوستان های جنگلی اعضای کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در بازدید صبحگاهی خود از بوستان یاس فاطمی به بررسی وضعیت ایمنی این پارک چندصد هکتاری در مقابل با حوادث طبیعی و غیر طبیعی پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا صدراعظم نوری صبح امروز در حاشیه بازدید صبحگاهی خود از بوستان یاس که با همراهی دیگر اعضای کمیسیون سلامت شورای شهر از ساعت 6:30 آغاز شد، با بیان اینکه بوستان های جنگلی یکی از ظرفیت های تهران است، گفت: خوشبختانه در شمال، شرق و غرب تهران بوستان های جنگلی وجود دارد که طی فرآیندی این بوستان ها بهسازی شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بازدید صبح امروز در راستای بررسی وضعیت ایمنی بوستان های جنگلی و میزان آمادگی در مقابل حوادث طبیعی و غیر طبیعی انجام شده است گفت: با اینکه در برخی بوستان ها شاهد رخداد حریق بودیم اما در یاس فاطمی خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر وقوع حریق نداشتیم هرچند که در داخل بوستان یاس فاطمی ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بازتعریف کارکردهای جدید تا برگزاری اردوهای دانش آموزی در بوستان های جنگلی

از بازتعریف کارکردهای جدید تا برگزاری اردوهای دانش آموزی در بوستان های جنگلی