مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 06:162020-06-13اقتصادي

«خانه ما» کرونایی شد/ فصل جدید برنامه با چاشنی بیماری همه گیر


علی رغم اینکه شیوع کرونا ساخت فصل نهم «خانه ما» را که قرار بود در بوشهر تولید شود، منتفی کرد عوامل این مستندمسابقه برنامه ای ویژه روزهای کرونایی برای مخاطبان آماده کرده اند.

- علی رغم اینکه شیوع کرونا ساخت فصل نهم خانه ما را که قرار بود در بوشهر تولید شود، منتفی کرد عوامل این مستندمسابقه برنامه ای ویژه روزهای کرونایی برای مخاطبان آماده کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، پس از منتفی شدن آغاز پیش تولید فصل نهم خانه ما در بوشهر، عوامل این مستندمسابقه ایده ساخت یک مجموعه متناسب با حال و هوای کرونایی را مطرح کردند.

طراحان خانه ما تصمیم گرفتند تا تغییر ناگهانی و غیرمترقبه سبک زندگی ایرانیان در زمانه کرونایی را ثبت کنند.

به گفته احمد شفیعی مدیر استودیو نوبین ثبت تجربیات خانواده های ایرانی و واکنش آنها به محدودیت های کرونایی هم مورد انتظار مخاطبان است و هم می تواند یک سند تصویری جذاب و واقعی برای آیندگان باشد.

به این ترتیب در سال ها و حتی دهه های آینده، آیندگان خواهند دید که خانواده های ایرانی چگونه توانستند از این شرایط سخت عبور کنند و با وجود همه محدودیت ها و اتفاقات تلخ ناشی از شیوع ویروس کرونا، با پشت سر گذاشتن این دوران سخت زندگی شاد و موفقی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خانه ما» کرونایی شد/ فصل جدید برنامه با چاشنی بیماری همه گیر

«خانه ما» کرونایی شد/ فصل جدید برنامه با چاشنی بیماری همه گیر