مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 06:352020-06-13اقتصادي

دستمزد مهندسان ناظر بیشتر می شود ولی تأثیری در قیمت مسکن ندارد


سرپرست دفتر توسعه مهندسی ساختمان، گفت: درباره علمکرد سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها به دنبال شفافیت مسائل مالی، انتصابات و ارجاع کار هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی محمد عبدی قهرودی در خصوص تغییر و تحولات بخش توسعه مهندسی ساختمان و نظارت عالیه بر عملکرد سازمان های نظام مهندسی با بیان اینکه به منظور بهبود نحوه نظارت بر عملکرد سازمان های نظام مهندسی، ضمن ارزیابی وضعیت موجود، درخواست ها و شکواییه های جامعه مهندسی و همچنین سایر عوامل مرتبط با موضوع از جمله سازندگان، مالکان و … به شکل جداگانه در دست بررسی قرار دارد، گفت: در حال حاضر، مهندسان نسبت به نابسامانی در فرآیند ارجاع خدمات مهندسی از جمله نحوه ارجاع کار نظارت و همچنین میزان حق الزحمه، گلایه هایی دارند که موضوع در دست بررسی قرار دارد.

همچنین، با توجه به تورم و افزایش هزینه ها و در عین حال اهمیتی که ارائه خدمات مهندسی در بخش طراحی، اجرا و نظارت دارد، افزایش حق الزحمه ها و نظام مند کردن فرآیند ارجاع کار در دستور کار این دفتر قرار گرفته است.

ارجاع کار مهندسی ساماندهی و نظام مند می شود عبدی قهرودی تصریح کرد: بخشی از دستورالعمل های موجود نیاز به به روز رسانی داشته و در این خصوص آسیب شناسی مسائل مربوط به حوزه در حال انجام است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستمزد مهندسان ناظر بیشتر می شود ولی تأثیری در قیمت مسکن ندارد

دستمزد مهندسان ناظر بیشتر می شود ولی تأثیری در قیمت مسکن ندارد