مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 06:552020-06-13اقتصادي

برخورداری 50 هزار خانوار عشایر از انرژی خورشیدی


25 هزار خانوار از نعمت انرژی خورشیدی برخوردارند و با توافقی که با وزارت نیرو داریم، قرار است 25 هزار خانوار دیگر طی امسال از انرژی خورشیدی بهره مند شوند و تا پایان سال 1400 این رقم به 50 هزار خانوار عشایری برسد.

- رییس سازمان امور عشایر کشور گفت: 25 هزار خانوار از نعمت انرژی خورشیدی برخوردارند و با توافقی که با وزارت نیرو داریم، قرار است 25 هزار خانوار دیگر طی امسال از انرژی خورشیدی بهره مند شوند و تا پایان سال 1400 این رقم به 50 هزار خانوار عشایری برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کرمعلی قندالی در نشست خبری که صبح امروز با حضور خبرنگاران و به مناسبت هفته جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: امسال به لحاظ وضعیت منابع آبی و تولید علوفه در سطح مرتع به دلیل بارش های مناسب وضعیت نسبتا خوبی حاکم است.

به نظر می رسد امسال شاهد افزایش 15 تا 20درصدی تولیدات محصولات لبنی عشایر باشیم.

وی در ادامه به کنترل بیماری کرونا در بین عشایر اشاره کرد و گفت: برای مقابله با کرونا اولین اقدام مدیریت کوچ بود که با هماهنگی همه سازمان ها اتفاق افتاد و مقرر شد که حداقل 15 تا 30روز در کوچ عشایر تاخیر داشته باشیم.

رییس سازمان امور عشایر تصریح کرد: براساس آخرین آمار وزارت بهداشت، حدود 215 هزار نفر از جامعه عشایر یعنی حدود 20 درصد از این جامعه غربالگری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری 50 هزار خانوار عشایر از انرژی خورشیدی

برخورداری 50 هزار خانوار عشایر از انرژی خورشیدی