مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 07:002020-06-13بين الملل

امتناع برزیل از استخدام نفتکش های مرتبط با ونزوئلا


شرکت نفتی دولتی پتروبراس برزیل به شرکت های کشتیرانی اعلام کرد نفتکش هایی که در 12 ماه گذشته به ونزوئلا سفر کرده اند را کرایه نخواهد کرد.

- شرکت نفتی دولتی پتروبراس برزیل به شرکت های کشتیرانی اعلام کرد نفتکش هایی که در 12 ماه گذشته به ونزوئلا سفر کرده اند را کرایه نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آمریکا که به دنبال سرنگونی دولت نیکلاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلاست، صنعت نفت این کشور را با هدف محروم کردن مادورو از درآمدهای نفتی هدف تحریم قرار داده است و امسال شرکتهای کشتیرانی و نفتکش هایی که در تجارت نفت ونزوئلا همکاری کرده اند را در لیست سیاه قرار داده است.

واشنگتن هشدار داده که نفتکش های بیشتری را به لیست سیاه تحریم ها اضافه خواهد کرد که این اقدام ممکن است تجارت دریابرد را مختل کرده و نرخ کرایه نفتکش ها را به میزان چشمگیری افزایش دهد.

شرکت پتروبراس در ایمیلی به رویترز اعلام کرد که به شرکت های کشتیرانی اعلام کرده که حاضر نیست از کشتی هایی استفاده کند که در مدت 12 ماه گذشته در ونزوئلا فعالیت کرده اند.

این شرکت قراردادهای حمل محموله های نفتی را به شکلی تنظیم کرده تا از استخدام کشتی هایی که ناقض مقررات دفتر کنترل داراییهای خارجی وزارت خزانه داری آمریکا هستند، خودداری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتناع برزیل از استخدام نفتکش های مرتبط با ونزوئلا

امتناع برزیل از استخدام نفتکش های مرتبط با ونزوئلا