مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 07:152020-06-13اقتصادي

امسال شش سالن ورزشی در کرج احداث می شود


شهردار کرج در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی منطقه هفت، گفت: امسال شش سالن ورزشی در کرج احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر کمالی زاده پیش از ظهر شنبه در مراسم بهره برداری از پروژه های عمرانی منطقه هفت شهرداری کرج به ارزش 450 میلیارد ریال، اظهار کرد: بر اساس طرح تفضیلی برخی معابر و شریان های شهری تعریف شده است که باید هرچه سریع تر به بهره برداری برسد.

وی یکی از اقدامات مهم بر اساس طرح تفضیلی شهر کرج را ادامه بلوار انقلاب با عنوان بلوار مصطفی خمینی شمالی عنوان کرد و گفت: با انجام پروژه مذکور حدفاصل بلوار مؤذن تا انتهای بلوار شهید مصطفی خمینی به طول دو و نیم کیلومتر به بهره برداری رسید.

شهردار کرج بیان کرد: احداث این بلوار در منطقه هفت شهرداری کرج گامی مؤثر در کاهش ترافیک بلوار اشتراکی شمالی و همچنین ایجاد یک دسترسی مناسب برای شهرک مسکونی بهارستان و کوثر است.

افتتاح سوله با کارکرد ورزشی - بحران در کرج کمالی زاده در خصوص افتتاح سوله سالن ورزشی با کارکرد سوله بحران در منطقه هفت کرج که امروز به بهره برداری رسید، افزود: در راستای ساخت و سازهای ورزشی و در جهت رفع کمبود سرانه ورزشی کرج این مجموعه ایجاد شده است، شورای شهر کرج نیز با تصویب بودجه بدین منظور گامی مهم در ایجاد این سالن های ورزشی برداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال شش سالن ورزشی در کرج احداث می شود

امسال شش سالن ورزشی در کرج احداث می شود