مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 14:352020-06-13سياسي

حل مشکل اشتغال بخش طارم با استفاده از ظرفیت معدن مس


نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برای بهبود وضعیت اشتغال در منطقه باید از موقعیت ویژه اقتصادی معدن مس طارم استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، در جلسه شورای اداری بخش طارم که در شهر سیردان برگزار شد، با اشاره به بازدید از روستاها و مناطق عشایری این بخش اظهار کرد: بعد از 40 سال نخستین بار است که این تعداد از مسؤولان استان قزوین به این منطقه آمده اند.

وی اضافه کرد: این نشان می دهد طارم به دلیل نجابت و مظلومیت خودش کمتر داد خودش را به گوش ما رسانده است و به همان اندازه هم بار مسؤولیت مدیران و مسؤولان را سنگین می کند، محرومیت این منطقه بسیار بالا است و به همان اندازه که جاده آسفالت دارد، جاده های روستایی خاکی هم دارد.

  نماینده مردم قزوین اظهار کرد: وقتی در این منطقه توفیق خدمت جهادی داشتم شاهد مشکلات بسباری بودم و چه بسا بیمارانی که  به خاطر وضع جاده و نبود امکانات، پیش از رسیدن کمک پزشکی یا پیش از رسیدن به مراکز پزشکی بدرود حیات گفتند.

  وی با اشاره به اینکه موضوع احداث راه، انشعاب گاز و نیز بهبود دسترسی به تلفن همراه و اینترنت جزو اولویت های طارم است، بیان کرد: برای بهبود وضعیت اشتغال در منطقه باید از موقعیت ویژه اقتصادی معدن مس طارم استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل اشتغال بخش طارم با استفاده از ظرفیت معدن مس

حل مشکل اشتغال بخش طارم با استفاده از ظرفیت معدن مس