موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 16:552020-06-13اقتصادي

استفاده از ریل و تجهیزات ریلی ساخت داخل در راه آهن اردبیل


راه آهن اردبیل یکی از پروژه های ریلی کشور است که از ریل و تجهیزات ریلی ساخت داخل استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمد اسلامی عصر امروز در بازدید از ایستگاه راه آهن اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به برآورده های صورت گرفته تا زمان پایان و بهره برداری پروژه راه آهن اردبیل، اعتبار یک هزار و 600 میلیارد تومان به این پروژعه اختصاص می یابد.

وی افزود: راه آهن اردبیل ـ میانه از دو سال گذشته در یک حرکت پیوسته و منظمی فعالیت رو به جلو داشته و زیرسازی پروژه از 85 درصد عبور کرده است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: پروژه راه آهن اردبیل ـ میانه از سمت اردبیل حدودا 60 کیلومتر آماده روسازی بوده که از این عملیات 17 کیلومتر روسازی آغاز شده و در حال ریل گذاری است.

اسلامی اظهار داشت: بخش عمده 175 کیلومتر راه آهن اردبیل در مسیرهای کوهستانی و تپه ماهور است و در این پروژه 31 کیلومتر تونل و حدودا 5 کیلومتر پل وجود دارد، این تعداد پل در پروژه راه آهن برای اولین بار در کشور ساخته می شود.

وی ادامه داد: پس از تحریم های صورت گرفته در حوزه تولید ریل در داخل کشور یک حرکت جهشی و رو به جلویی صورت گرفته و راه آهن اردبیل یکی از پروژه های ریلی کشور است که از ریل و تجهیزات ریلی ساخت داخل استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ریل و تجهیزات ریلی ساخت داخل در راه آهن اردبیل

استفاده از ریل و تجهیزات ریلی ساخت داخل در راه آهن اردبیل