مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 02:402020-06-13سياسي

شناسایی 5 مسئله ی اصلی محله «بان برز» ایلام با همت دفتر تسهیل گری


نشست هم اندیشی دفتر تسهیل گری محله ی «بان بزر» با 12 نفر از معتمدان این منطقه برگزار شد.

- شناسایی 5 مسئله ی اصلی محله بان برز ایلام با همت دفتر تسهیل گری ایسنا/ایلام نشست هم اندیشی دفتر تسهیل گری محله ی بان بزر با 12 نفر از معتمدان این منطقه برگزار شد.

در این نشست، توضیحاتی در خصوص اقدامات ، ظرفیت سنجی مراجعات دفتر تسهیلگری به نهادها و ارگان ها برای مرتفع کردن مشکلات ارائه شد و معتمدان نیز مسائل و مشکلات محله ارائه و 5 مسئله اصلی محله شناساسی و برنامه ریزی های لازم جهت رفع موانع مشکلات انجام شد.

دکتر عهدیه طهماسبی مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام ، پیش از این در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: هدف از تاسیس این دفاتر محقق کردن عدالت اجتماعی، ارتقای سطح زندگی، دانش شهروندی و رفع معضلات مناطق حاشیه ای و کم برخوردار است که احتمال بروز آسیب ها ی اجتماعی در این مناطق بسیار زیاد است.

وی تصریح کرد: این طرح ازموفق ترین طرح های اجتماعی وزارت کشور است ، طرح دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی به همه ابعاد اجتماعی و نیازهای مناطق حاشیه نشین پرداخته و به همین دلیل موفق است، دفتر تسهیلگری و توسعه محلی علاوه بر مسائل روانشناسی و مددکاری به موضوعات اقتصادی، شهرسازی و حقوقی با رویکرد جمع آوری اطلاعات مهم می پردازد و نتیجه این اطلاعات به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 5 مسئله ی اصلی محله «بان برز» ایلام با همت دفتر تسهیل گری

شناسایی 5 مسئله ی اصلی محله «بان برز» ایلام با همت دفتر تسهیل گری