مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 05:402020-06-14سياسي

انتقاد شریعتمداری از زنگنه درخصوص بکارگیری نمایندگان در وزارت نفت


خبرها حاکی از آن است که برخی از نمایندگان مجلس دهم که به هر علت، ازجمله رد صلاحیت- در مجلس یازدهم حضور ندارند، به وزارتخانه ها و مراکز اقتصادی وابسته به دولت کوچ کرده و در پست ها و مدیریت های موثر و بعضاً پُر درآمد و نان و آب دار! به کار گرفته شده اند.

- خبرها حاکی از آن است که برخی از نمایندگان مجلس دهم که به هر علت، ازجمله رد صلاحیت- در مجلس یازدهم حضور ندارند، به وزارتخانه ها و مراکز اقتصادی وابسته به دولت کوچ کرده و در پست ها و مدیریت های موثر و بعضاً پُر درآمد و نان و آب دار! به کار گرفته شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حسین شریعتمداری در یادداشتی در شماره ی امروز روزنامه ی کیهان نوشت: درحالی که دوران مسئولیت مجلس دهم پایان یافته و از عمر دولت دوازدهم نیز فقط یک سال باقی مانده است ، خبرها حاکی از آن است که برخی از نمایندگان مجلس دهم که به هر علت، ازجمله رد صلاحیت- در مجلس یازدهم حضور ندارند، به وزارتخانه ها و مراکز اقتصادی وابسته به دولت کوچ کرده و در پست ها و مدیریت های موثر و بعضاً پُر درآمد و نان و آب دار! به کار گرفته شده اند.

افراد جذب شده به وزارتخانه ها و مراکز اقتصادی وابسته به دولت عمدتاً از حامیان پر وپاقرص دولت در مجلس بوده اند و قبل از آنکه نماینده مردم برای نظارت بر دولت باشند، نقش وکیل الدوله را بر عهده داشته اند! یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شریعتمداری از زنگنه درخصوص بکارگیری نمایندگان در وزارت نفت

انتقاد شریعتمداری از زنگنه درخصوص بکارگیری نمایندگان در وزارت نفت