مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 11:102020-06-14فرهنگي

فروش فوق العاده صنایع دستی در کارگاه های برتر خراسان شمالی


سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی از فروش فوق العاده صنایع دستی در کارگاه های برتر استان به مناسبت هفته صنایع دستی خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی از فروش فوق العاده صنایع دستی در کارگاه های برتر استان به مناسبت هفته صنایع دستی خبر داد.

محمدرضا قهرمانیان گفت: ارائه تخفیفات 15 تا 20 درصدی از مزایای این فروش فوق العاده است که در خانه صنایع دستی بجنورد و تعدادی از فروشگاه ها و کارگاه های برتر که اعلام آمادگی کرده اند انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، وی افزود: راه اندازی گالری هفتگی فروش صنایع دستی منتخب در بجنورد از دیگر برنامه های هفته صنایع دستی است که در محل فروشگاه دائمی سفال و سرامیک آرتیمان واقع در خیابان طالقانی شرقی برگزار می شود.

قهرمانیان، افتتاح متمرکز کارگاه های صنایع دستی در شهرستان های استان، افتتاح دبیرخانه دائمی شهر ملی گلیم و سفره کردی در بجنورد و بازدید رایگان از موزه مجموعه فرهنگی تاریخی مفخم را از دیگر برنامه های این ایام برشمرد.

وی با اشاره به قدمت تاریخی و فرهنگ غنی خراسان شمالی گفت: صنایع دستی استان برگرفته از این فرهنگ غنی و از تنوع بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش فوق العاده صنایع دستی در کارگاه های برتر خراسان شمالی

فروش فوق العاده صنایع دستی در کارگاه های برتر خراسان شمالی