مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 11:302020-06-14اقتصادي

شناسایی 130 اندیس سنگ های قیمتی در اصفهان/ به دنبال ثبت برندینگ سنگ ها هستیم


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به شناسایی 130 اندیس سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی در استان، گفت: به دنبال ثبت برندینگ سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، - ایسنا/اصفهان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به شناسایی 130 اندیس سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی در استان، گفت: به دنبال ثبت برندینگ سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، تغییر تعرفه صادرات، مواد اولیه، تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز با معافیت گمرکی هستیم.

ایرج موفق امروز یکشنبه (25 خرداد) در نشست معاون وزیر صمت با استاندار اصفهان با اشاره به رونمایی نخستین بازارچه سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی کشور در این شهر، اظهار کرد: 130 اندیس سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی در استان اصفهان شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه در سال 1398 حجم صادرات استان 2 میلیارد و 638 میلیون دلار بود، افزود: سال گذشته بیش از 137 کیلوگرم طلا و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی به ارزش 5 میلیون و 283 هزار دلار از اصفهان صادر شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به مصوبه سازمان توسعه تجارت جهت تشکیل میزهای تخصصی صادرات، اظهار کرد: استان اصفهان همپای تهران 10 میز تخصصی برای توسعه صادرات دارد، همچنین با توجه به ظرفیت بالای این استان میز تخصصی طلا و جواهر و سنگ های قیمتی در اصفهان تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 130 اندیس سنگ های قیمتی در اصفهان/ به دنبال ثبت برندینگ سنگ ها هستیم

شناسایی 130 اندیس سنگ های قیمتی در اصفهان/ به دنبال ثبت برندینگ سنگ ها هستیم