مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 13:452020-06-14سياسي

زمینه ارتباط با دانشجویان غیرایرانی فراهم می‎شود


رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اشاره به برنامه ریزی برای فراهم سازی زیرساخت های ارتباطات بین المللی با دانشجویان غیر ایرانی گفت: دانشگاه خوارزمی می تواند پایگاه های اینترنتی را به زبان های مختلف دنیا بروزرسانی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، عزیزالله حبیبی، رییس دانشگاه خوارزمی و هیأت همراه صبح امروز (25 خردادماه) با حضور در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با ابوذر ابراهیمی ترکمان، رییس این سازمان دیدار و در خصوص ظرفیت های موجود جهت برطرف کردن نیازهای متقابل در عرصه روابط فرهنگی بین المللی، گفت وگو کردند.

در این دیدار، ابراهیمی ترکمان با اشاره به اهمیت توسعه روابط فرهنگی ایران و کشورهای خارجی بیان کرد: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به عنوان مرکز دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی ایران، معرفی فرهنگ و تمدن ایرانی، اسلامی به جهانیان را دنبال می کند که این مهم از طریق اجرایی شدن امضاء و انعقاد موافقتنامه و تفاهمنامه های همکاری صورت می گیرد.

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی افزود: رایزنان فرهنگی ایران با نظارت این سازمان به گسترش و تحکیم پیوندهای اسلامی در خارج از کشور می پردازند و توانسته اند با توجه به جایگاه و رشد علمی روزافزون و ظرفیت های موجود در دانشگاه‏ های سراسر کشور، نسبت به گسترش همکاری های علمی ـ دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه ارتباط با دانشجویان غیرایرانی فراهم می‎شود

زمینه ارتباط با دانشجویان غیرایرانی فراهم می‎شود