مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 15:202020-06-14اقتصادي

اسامی 9 عرضه اولیه جدید


9 عرضه اولیه جدید در بازار سرمایه انجام خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، مجید نوروزی در خصوص شرکت هایی که در بورس پذیرش شده و در انتظار درج نماد هستند، گفت: صنعت غذایی کوروش، شرکت های لیزینگ پارسیان، لیزینگ کارآفرین، تولید نیروی برق آبادان، سرمایه گذاری سیمان تامین، بهساز کاشانه تهران و سپید ماکیان از جمله شرکت هایی هستند که در جلسه هیات پذیرش با ورود آنها به بورس موافقت شده و با احراز شرایط تعیین شده در آینده نزدیک نماد آنها درج خواهد شد.

وی به پذیرش دو شرکت تامین سرمایه در بورس تهران اشاره کرد و افزود: دو تامین سرمایه امین و تمدن نیز در فهرست شرکت های بورس تهران پذیرش شده و در انتظار درج نهایی هستند.

همچنین درج نماد دو شرکت لیزینگ اقتصاد نوین و توسعه و عمران امید در جلسه 17 خرداد در هیات پذیرش مطرح و با پذیرش آنها نیز موافقت شد که پس از احراز شرایط تعیین شده در فهرست نرخ های بورس درج خواهند شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: در حال حاضر حدود 35 شرکت نیز متقاضی پذیرش در بورس هستند که با تکمیل مدارک و مستندات تعیین شده در دستورالعمل پذیرش پرونده آنها به ترتیب در جلسه هیات پذیرش مطرح خواهد شد.

نوروزی به انتقال نماد دو شرکت از فرابورس به بورس اشاره و عنوان کرد: انتقال نماد شرکت های کاغذ پارس و بورس انرژی نیز در جلسه هیات پذیرش مطرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی 9 عرضه اولیه جدید

اسامی 9 عرضه اولیه جدید