مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 17:202020-06-14حوادث

آتش به مراتع و مزارع شش روستای استان قزوین خسارت زد


مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: آتش سوزی در مراتع، مزارع و منابع طبیعی شش روستای قزوین و طارم به سرمایه های ملی خسارت زده است.

- قدرت الله مهدی خانی دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار مهر از وقوع چند فقره آتش سوزی در منابع طبیعی، مراتع و مستثنیات مناطق طارم و قزوین خبر داد و اظهار داشت: از ساعاتی قبل عصر یکشنبه متأسفانه گزارش هایی مبنی بر وقوع حریق در چند روستا دریافت کردیم که مأموران آتش نشانی و منابع طبیعی برای مهار آن به محل حوادث اعزام شده اند.

وی بیان کرد: حریق در روستای شفیع آباد و الوندی کوهین از توابع شهرستان قزوین و نیز روستاهای بروج، چیزه، یوزباش چای و شیرین سو در منطقه طارم رخ داده که با حضور نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و ساکنان محلی مهار آتش آغاز شده و در برخی مناطق هم در حال کنترل است که هنوز از حجم آتش سوزی و میزان خسارت ها گزارشی نداریم.

مدیرکل مدیرت بحران استان قزوین یادآور شد: متأسفانه 90 درصد علت آتش سوزی در مراتع ناشی از بی احتیاطی و خطای انسانی است که علیرغم اطلاع رسانی و درخواست ها همچنان شاهد افزایش این گونه حوادث هستیم که هزینه سنگینی به کشور و استان تحمیل می کند.

حریق در 550 هکتار از منابع طبیعی استان قزوین وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 550 هکتار از منابع طبیعی استان دچار حریق شده که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش به مراتع و مزارع شش روستای استان قزوین خسارت زد

آتش به مراتع و مزارع شش روستای استان قزوین خسارت زد