مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 18:152020-06-14اقتصادي

فرصت 2 ماهه برای شروع عملیات احداث شهرک تخصصی پسماند خراسان رضوی


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از فرصت 2 ماهه به سازمان همیاری شهرداری های این استان برای شروع عملیاتی شدن شهرک تخصصی مدیریت پسماند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، احمد یزدان پناه در نشست اعضای کارگروه مدیریت پسماند این استان با تأکید بر اینکه سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی باید شرایط و زیرساخت های لازم برای حضور و فعالیت واحدهای بخش مدیریت پسماند در شهرک تخصصی مربوطه را فراهم کند، گفت: سازمان صنعت و معدن و تجارت این استان نیز موظف است همکاری لازم در راستای سوق دادن طرح و برنامه های واحدهای اجرایی مدیریت پسماند برای استقرار در شهرک تخصصی با سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ضمن اشاره به اینکه استانداری این استان برای انعقاد تفاهم نامه انجام مطالعات مدیریت پسماند روستایی با شهرداری مشهد پیگیری لازم را انجام می دهد، اضافه کرد: لازم است پس از آن، سازمان مدیریت پسماند اقدام لازم را برای انجام مطالعات پسماند روستایی محقق کند.

وی تصریح کرد: سازمان همیاری های شهرداری خراسان رضوی موظف است ظرف مدت یک ماه نسبت به انجام وظایف واگذار شده در راستای عملیاتی شدن اجرای شهرک تخصص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت 2 ماهه برای شروع عملیات احداث شهرک تخصصی پسماند خراسان رضوی

فرصت 2 ماهه برای شروع عملیات احداث شهرک تخصصی پسماند خراسان رضوی