مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 03:002020-06-14سياسي

بنیاد مستضعفان به محرومیت زدایی هلیلان سرعت می بخشد


روحیه جهادی استاندار ایلام در پیگیری خواسته ها و مطالبات مناطق محروم استان شایسته تقدیر است.

- ایسنا/ایلام رییس بنیاد مستضعفان کشور گفت: روحیه جهادی استاندار ایلام در پیگیری خواسته ها و مطالبات مناطق محروم استان شایسته تقدیر است.

پس از سفر استاندار ایلام و دیگر مسئولان استان به بخش محروم زردلان در روز جمعه 23 خرداد ماه و شروع به کار رسمی قرارگاه سازندگی هلیلان قاسم سلیمانی دشتکی جهت پیگیری خواسته ها و مطالبات مردمی با مهندس سیدپرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان کشور دیدار کرد.

در این دیدار که مدیرعامل بنیاد علوی، معاون امور عمرانی استاندار و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز حضور داشتند، استاندار ایلام پیرو مذاکرات قبلی خواستار پایلوت شدن شهرستان تازه تاسیس و محروم هلیلان به همراه شهرستان ملکشاهی تحت پوشش بنیاد مستضعفان در امر محرومیت زدایی شد و گفت: منطقه هلیلان از محروم ترین نقاط استان و کشور است و با توجه به رسالت خطیر محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان کشور درخواست داریم این شهرستان محروم نیز از خدمات ارزشمند بنیاد بهره مند شود.

وی گفت: در پی بازدیدی که به تازگی از این منطقه محروم داشته ایم مهم ترین خواسته و مطالبه مردم در بحث ایجاد راه آسفالته، تامین آب آشامیدنی و پمپاژهای کشاورزی و تامین مسکن بود که در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مستضعفان به محرومیت زدایی هلیلان سرعت می بخشد

بنیاد مستضعفان به محرومیت زدایی هلیلان سرعت می بخشد