مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 03:402020-06-15اقتصادي

وضعیت پرداخت خسارت به واحد های مسکونی زلزله زده آذربایجان غربی راضی کننده نیست


استاندار آذربایجان غربی با انتقاد از تعلل بیمه در پرداخت خسارت واحدهای زلزله زده قطور خوی و سلماس گفت: بیمه موظف به اجرای کامل تعهدات خود در توافقنامه با استانداری است و با گذشت بیش از 100 روز از زلزله قطور و سلماس متاسفانه هنوز خسارت زلزله زدگان به درستی پرداخت نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری در جلسه بررسی میزان پرداخت خسارت بیمه واحدهای زلزله زده قطور و سلماس با بیان اینکه ارزیابی بیمه از میزان خسارت به واحدهای مسکونی و تجاری مناطق زلزله زده را قبول نداریم، اظهار داشت: متاسفانه ارزیابی درستی از میزان خسارت ها انجام نگرفته و استانداری از بیمه انتظار دارد تا به مفاد قرارداد خود پایبند باشد.

وی گفت: با وجود اینکه شرکت بیمه گذار می بایست در کمتر از دو هفته نسبت به ارزیابی درست و پرداخت خسارت بیمه مناطق زلزله زده اقدام می کرد، اما با گذشت بیش از 100 روز از زلزله هنوز این مهم به طور کامل محقق نشده است.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: فصل کاری در مناطق زلزله زده محدود است و این تعلل انجام گرفته در مسیر بازسازی خلل جدی وارد می سازد.

شهریاری ادامه داد: با توجه به اینکه ارزیابی شرکت بیمه گزار منطقی و عادلانه نیست لذا کمیته ای متشکل از طرفین قرارداد و یک کارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت پرداخت خسارت به واحد های مسکونی زلزله زده آذربایجان غربی راضی کننده نیست

وضعیت پرداخت خسارت به واحد های مسکونی زلزله زده آذربایجان غربی راضی کننده نیست