مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 03:402020-06-15اجتماعي

عوامل مهم افت تحصیلی و ترک تحصیل دانش آموزان


رییس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر یکی از عوامل مهم در افت تحصیلی و نیز ترک تحصیل دانش آموزان را عدم شناسایی به موقع مشکلات و نیازهای دانش آموز و از دست دادن زمان طلایی برای اقدامات پیشگیرانه دانست.

- ایسنا/بوشهر رییس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر یکی از عوامل مهم در افت تحصیلی و نیز ترک تحصیل دانش آموزان را عدم شناسایی به موقع مشکلات و نیازهای دانش آموز و از دست دادن زمان طلایی برای اقدامات پیشگیرانه دانست.

نصراله نوروزی با اشاره به اجرای طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در آینده ای نزدیک اظهار کرد: امسال اجرای صحیح، اصولی و ایمن طرح سنجش منوط به همکاری آموزش و پرورش استان بوشهر، استانداری، فرمانداری ها، شهرداری ها، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی، اداره کل بهزیستی، صدا و سیمای استان و سایر نهادهای استانی است.

وی افزود: با توجه به اهمیت اطلاع رسانی سنجش، نقش صدا و سیما در این برهه زمانی بسیار حیاتی است و امیدواریم این نهاد همچون گذشته که یاریگر آموزش و پرورش و دانش آموزان بوده است، امسال که طرح سنجش در شرایط شیوع ویروس کرونا برگزار خواهد شد، نیز حامی و نقش آفرین باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل مهم افت تحصیلی و ترک تحصیل دانش آموزان

عوامل مهم افت تحصیلی و ترک تحصیل دانش آموزان