مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 04:202020-06-15اجتماعي

هنوز نرخ مصوب سرویس مدارس از سوی شورا شهر بندرعباس اعلام نشده است


مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از اعلام نشدن نرخ سرویس مدارس توسط شورای شهر مطابق زمانبندی سامانه سرویس مدارس گله مند و همه کارگروه را به رعایت قانون دعوت کرد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از اعلام نشدن نرخ سرویس مدارس توسط شورای شهر مطابق زمانبندی سامانه سرویس مدارس گله مند و همه کارگروه را به رعایت قانون دعوت کرد.

موسی دادی زاده صبح امروز(26 خردادماه) در جلسه ساماندهی سرویس مدارس استان هرمزگان، با ابراز نارضایتی نسیبت به تعهدات قانونی مطابق ضوابط اعلام شده در مقوله سرویس مدارس دانش آموزی گفت: در سال گذشته با توجه به برخی مسائل و نارضایتی اولیاء دانش آموزان از سرویس مدارس، انتظار می رود تمامی اعضای کارگروه سرویس مدارس با کسب تجربه گذشته، در مسیر بهبود وضعیت ساماندهی سرویس مدارس تلاش کنند.

وی افزود: مطابق زمانبندی اعلام شده در سامانه سرویس مدارس، مقرر شده بود که شورای شهر بندرعباس و دیگر شوراهای شهر مناطق استان نسبت به اعلام نرخ مصوب اقدام نمایند.

ولی خردادماه رو به پایان است و هنوز نرخ مصوب از سوی شورا شهر اعلام نشده است.

دادی زاده ادامه داد: برای اجرای مطلوب ساماندهی سرویس مدارس باید هردستگاهی نسبت به تعهدات خود مطابق قانون سرویس مدارس عمل کند تا شاهد تکرار حوادث ناگوار سال گذشته در ایاب و ذهاب دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز نرخ مصوب سرویس مدارس از سوی شورا شهر بندرعباس اعلام نشده است

هنوز نرخ مصوب سرویس مدارس از سوی شورا شهر بندرعباس اعلام نشده است