مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 08:102020-06-15اقتصادي

تولید روزانه 2000 ماسک در مرکز رشد دانشگاه صنعتی بهبهان


مدیر مرکز رشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان گفت: یکی از شرکت های مستقر در مرکز رشد دانشگاه، روزانه 2 هزار ماسک تولید می کند که در صورت افزایش حجم تولید، - ایسنا/خوزستان مدیر مرکز رشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان گفت: یکی از شرکت های مستقر در مرکز رشد دانشگاه، روزانه 2 هزار ماسک تولید می کند که در صورت افزایش حجم تولید، روزانه می توان 5 هزار ماسک را نیز تولید کرد.

توران دستیار در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا و نیازی که به تولید ماسک با کیفیت در تمامی نقاط کشور احساس می شد، یکی از شرکت های مستقر در مرکز رشد دانشگاه خاتم الانبیاء با پیگیری های انجام شده توانست مجوز تولید ماسک های سه لایه و پنج لایه با کیفیت را از دانشکده علوم پزشکی اهواز اخذ کند.

وی افزود: در حال حاضر این تولیدی نیمه صنعتی با عرضه ماسک های سه لایه طبی، روزانه 2 هزار ماسک تولید می کند که در صورت افزایش حجم تولید، روزانه می توان 5 هزار ماسک را نیز تولید کرد.

مدیر مرکز رشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در پایان گفت: این کسب و کار به طور مستقیم هشت نفر و غیرمستقیم 15 نفر را مشغول به فعالیت کرده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 2000 ماسک در مرکز رشد دانشگاه صنعتی بهبهان

تولید روزانه 2000 ماسک در مرکز رشد دانشگاه صنعتی بهبهان