مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 09:002020-06-15اقتصادي

کشف 46 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در ساری/ برق دزدی از پشت کنتور


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف 46 دستگاه تجهیزات استخراج ارز دیجیتال در شهرستان ساری خبر داد و گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کشفیات 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است که اموال به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، مسعود تقدیسی طی گفت وگویی با اشاره به اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در راستای تحقق شعار سال 99 مبنی بر جهش تولید و حمایت از تولیدات داخلی، اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری 14 شهرستان ساری در پی کسب خبری از اداره برق شهرستان مبنی بر اینکه یکی از مشترکان برق به صورت غیرقانونی و از پشت کنتور برق مصرفی خود را با مصرف بالا تامین می کند، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: با دریافت این اطلاعات و تحقیقات میدانی ماموران انتظامی با همکاری کارشناسان پلیس آگاهی استان و در حضور نمایندگان اداره برق برای بررسی موضوع به یکی از روستاهای حومه شهرستان ساری اعزام شدند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، خاطر نشان کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد فرد مورد نظر با اجاره 2 باب مغاره از چند ماه قبل به صورت غیرقانونی با استفاده از برق پشت کنتور اقدام به تولید ارز دیجیتالی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 46 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در ساری/ برق دزدی از پشت کنتور

کشف 46 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در ساری/ برق دزدی از پشت کنتور