مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 09:002020-06-15اقتصادي

حضور بسیجیان شهرداری تهران برای جبران کمبود ذخایر بانک خون کشور


رییس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: با همکاری بسیجیان در 22 منطقه و 11 سازمان و شرکت شهرداری تهران، با استقرار روزانه دو تیم از واحدهای سیار انتقال خون، - رییس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: با همکاری بسیجیان در 22 منطقه و 11 سازمان و شرکت شهرداری تهران، با استقرار روزانه دو تیم از واحدهای سیار انتقال خون، کارکنان و مدیران در این امر خداپسندانه سهیم خواهند شد و با اهدای خون خود، زندگی دوباره ای به بیماران نیازمد ببخشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی سالک رییس سازمان بسیج شهرداری تهران، گفت: با توجه به اعلام سازمان انتقال خون ایران مبنی بر کمبود ذخایر بانک خون کشور و ایجاد مشکل در امر خدمات امدادی و درمانی به هموطنان عزیز، بسیجیان مجاهد، با حضور در مرکز سیار انتقال خون در مناطق و سازمان های شهرداری تهران، در ادامه انجام کمک مومنانه به فرمان ولی امر مسلمین لبیک خواهند گفت.

وی ادامه داد: در همین راستا طی تفاهمی با سازمان انتقال خون استان تهران، این سازمان با همکاری کارکنان، مدیران و معاونین شهرداری تهران، همانند همیشه در این امر خداپسندانه پیشقدم و سهیم می شوند و گامی موثر در خدمت رسانی به هموطنان بر می دارند.

سالک افزود: این طرح که از 25 خرداد ماه و همزمان با روز جهانی انتقال خون آغاز شده است، به مدت 13روز اداری تا 11تیرماه ادامه خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بسیجیان شهرداری تهران برای جبران کمبود ذخایر بانک خون کشور

حضور بسیجیان شهرداری تهران برای جبران کمبود ذخایر بانک خون کشور