مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 09:052020-06-15سياسي

سازمان دانشجویان باید نماد فعالیت های دانشجویی جهاددانشگاهی باشد


رییس جهاد دانشگاهی در چهل و دومین جلسه ی شورای مرکزی سازمان دانشجویان با اشاره به اینکه می توان با نیروهای دانشجویی کارهای بزرگ انجام داد، گفت: - سازمان دانشجویان باید نماد فعالیت های دانشجویی جهاددانشگاهی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهل و دومین جلسه شورای مرکزی با حضور دکترحمیدرضا طیبی(رییس جهاددانشگاهی)، دکترعیسی علیزاده (معاون فرهنگی این نهاد)، مهدی عباسی (سرپرست سازمان دانشجویان) و سایر اعضای شورای مرکزی سازمان در حوزه ریاست جهاد دانشگاهی برگزار شد.

دکترحمیدرضا طیبی، رییس جهاددانشگاهی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر انجام فعالیت های گزین در جهاد دانشگاهی گفت: فعالیت های سازمان دانشجویان باید گزین و خاص، ولی با اثرگذاری بالا و نفوذ در بین دانشجویان و جوانان باشد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی حمایت از محرومان را بخشی از رسالت اجتماعی جهاددانشگاهی دانست و تصریح کرد: محرومیت زدایی از وظایف سازمان دانشجویان بوده ولی باید در نظر داشته باشیم که در این مسیر صرفا کارهایی شبیه کارهای ساختمانی انجام نشود، بلکه برای به ثمرنشستن اردوهای جهادی، باید امور زیرساختی مد نظر باشد.

دکتر عیسی علیزاده نیز در این جلسه بر اهمیت فعالیت های سازمان دانشجویان در رونق بخشی به فضای فعالیت فرهنگی ـ دانشجویی در دانشگاه ها تأکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان دانشجویان باید نماد فعالیت های دانشجویی جهاددانشگاهی باشد

سازمان دانشجویان باید نماد فعالیت های دانشجویی جهاددانشگاهی باشد