مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 09:152020-06-15حوادث

پرونده 10 پاساژ را به دلیل مسایل ایمنی به دادستانی ارسال کرده ایم


ما در بحث ایمنی پاساژها و مراکز پر تجمع شوخی نداریم و به تازگی هم پرونده 10 پاساژ را به دلیل ناایمن بودن به دادستانی تهران ارسال کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، هاتفی مدیر آتش نشانی منطقه 5 تهران در نشست بررسی ادامه فعالیت جمعه بازار پروانه در داخل پاساژ پروانه و یا انتقال آن به مکان دیگر گفت: مهمترین وظیفه سازمان آتش نشانی حفظ جان انسانها است.

فرمانده آتش نشانی منطقه 5 تصریح کرد: ما در آتش نشانی دو اقدام انجام می دهیم اولی پیش از وقوع آتش سوزی و بعدی در حین آتش سوزی.

وی افزود: ما قبل از آتش سوزی با بازدید های میدانی خودمان تلاش می کنیم تا موارد ناایمنی را اطلاع بدهیم.

هاتفی درخصوص پاساژ پروانه گفت: تا امروز 27 دستورالعمل درخصوص پارکینگ پروانه صادر شده است که در همه اینها اشاره شده که بزرگترین مشکل این پاساژ تغییر کاربری است.

فرمانده آتش نشانی منطقه افزود: اگر خدای نکرده در این پاساژ حریقی رخ می داد به مراتب شاهد فاجعه بزرگترین از پلاسکو بودیم.

وی ادامه داد: ما بارها به شهرداری اعلام کردیم که باید این جمعه بازار از داخل پاساژ جمع آوری شده و به جای دیگری منتقل شود.

هاتفی همچنین درخصوص امکان آتش سوزی در پاساژ علاالدین هم گفت: چند سال قبل 30  مغازه از این پاساژ سوخت و ما نسبت به حادثه خیز بودن آن تذکراتی داده بودیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده 10 پاساژ را به دلیل مسایل ایمنی به دادستانی ارسال کرده ایم

پرونده 10 پاساژ را به دلیل مسایل ایمنی به دادستانی ارسال کرده ایم