مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 10:352020-06-15اقتصادي

بازدید کارشناسان 170 کشور جهان از طرح های ترسیب کربن خراسان جنوبی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزرداری خراسان جنوبی از بازدید کارشناسان 170 کشور جهان از طرح های ترسیب کربن استان خبر داد و افزود: طرح تعمیم ترسیب کربن در 21 استان کشور با الگوبرداری از خراسان جنوبی در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا نصرآبادی عصر امروز در نشست خبری با اشاره به 27 خرداد روز جهانی مقابله با بیابان زدایی، اظهار داشت: در همین راستا گزارش عملکرد حوره منابع طبیعی خراسان جنوبی به عنوان استان شاخص بین المللی به صورت ویدئوکنفرانس با وزیر جهادکشاورزی برگزار می شود.

وی با اشاره به وجود  15 میلیون 100 هکتار عرصه بیابانی خراسان جنوبی، افزود: از این مقدار پنج میلیون 400 هزار هکتار مناطق بیابانی، سه میلیون 200 هکتار نیز مناطق تحت تأثیر بیابانی در 28 کانون فرسایش بادی قرار دارند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی تصریح کرد: به لحاظ وسعت مناطق بیابانی رتبه نخست و در ارتباط با مناطق درگیر با پدیده گرد و غبار و فرسایش خاک در رده پنجم کشور هستیم و تاکنون برای یک میلیون 700 هزار هکتار طرح جامع مقابله با بیابان زدایی تهیه شده است.

نصرآبادی با اشاره به جذب 40 میلیارد تومان اعتبار از کارگروه مقابله با گرد و غبار در سال 98، یادآور شد: علاوه بر 10 میلیارد تومان اعتبار تشویقی حوزه بیابان زدایی مبلغ 33 میلیارد و 300


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید کارشناسان 170 کشور جهان از طرح های ترسیب کربن خراسان جنوبی

بازدید کارشناسان 170 کشور جهان از طرح های ترسیب کربن خراسان جنوبی