مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 10:502020-06-15سياسي

آپارتمان های فاز یک اندیشه باقیمت پایین و امکانات متفاوت


فاز یک اندیشه قدیمی ترین محله در این شهر می باشد که در دوران انقلاب اسلامی اولین محله ای از اندیشه بود که مردم و ساکنین استان تهران و یا کسانی که قصد مهاجرت و سکونت از شهرستان های مختلف به تهران را داشتند بود.

- فاز یک اندیشه قدیمی ترین محله در این شهر می باشد که در دوران انقلاب اسلامی اولین محله ای از اندیشه بود که مردم و ساکنین استان تهران و یا کسانی که قصد مهاجرت و سکونت از شهرستان های مختلف به تهران را داشتند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابراعلام مسکن کیان، حال در این مطلب می خواهیم کمی بیشتر امکانات فراهم شده در این شهر بپردازیم تا ببینیم پس ازاین همه سال اندیشه تهران چه تغییراتی داشته است.

با مسکن کیان همراه باشید.

فاز یک اندیشه قدیمی ترین محله این شهر است و از همان ابتدا سکونت مردم در این محله باعث شد اصلی ترین محله شهر اندیشه محسوب شود.

از اوایل انقلاب اسلامی که جمعیت اندکی در این شهر سکونت پیداکرده بود هدف مسئولین و سعی آن ها بر این بود تا این منطقه با امکانات مناسبی برای زندگی در حومه پایتخت ساخته شود.

به همین دلیل این منطقه با دیگر شهرهای حومه پایتخت تفاوت های زیادی دارد در دیگر مطالب به این امکانات که باعث برتری این شهر نسبت به هم رده های خود در حومه تهران می شود هم اشاره شده و هم به طور کامل پرداخته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آپارتمان های فاز یک اندیشه باقیمت پایین و امکانات متفاوت

آپارتمان های فاز یک اندیشه باقیمت پایین و امکانات متفاوت