مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 11:152020-06-15سياسي

از راه اندازی سامانه تشخیص بیماری با هوش مصنوعی تا تولید اپلیکیشن ماسک


رییس دانشگاه صنعتی شریف راه اندازی سامانه تشخیص بیماری با استفاده از هوش مصنوعی و تولید اپلیکیشن ماسک را از مهم ترین اقدامات این دانشگاه در شرایط کرونایی کشور دانست.

- رییس دانشگاه شریف در نشست با معاون اول رییس جمهور تشریح کرد از راه اندازی سامانه تشخیص بیماری با هوش مصنوعی تا تولید اپلیکیشن ماسک رییس دانشگاه صنعتی شریف راه اندازی سامانه تشخیص بیماری با استفاده از هوش مصنوعی و تولید اپلیکیشن ماسک را از مهم ترین اقدامات این دانشگاه در شرایط کرونایی کشور دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود فتوحی فیروزآباد در نشست مدیران ارشد وزارت علوم با معاون اول رییس جمهور که صبح امروز در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم برگزار شد، با اشاره به قدمت بیست ساله مراکز فناوری و کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف شامل مرکز کارآفرینی، مرکز رشد، صندوق پژوهش و فناوری، مجتمع خدمات فناوری، شتاب دهنده شریف، مدرسه اشتغال شریف، پارک علم و فناوری و ناحیه نوآوری شریف اظهار کرد: هم اکنون بیش از 500 واحد فناور در ناحیه نوآوری شریف فعال بوده و سه هزار شاغل نیز در این ناحیه مشغول به کار هستند.

7 صندوق و سرمایه گذار خطرپذیر، 6 مرکز نوآوری، 10 مرکز رشد و شتابدهنده، دو فضای کار اشتراکی و 98 شرکت عضو از جمله دیگر بخش های ناحیه نوآوری شریف هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از راه اندازی سامانه تشخیص بیماری با هوش مصنوعی تا تولید اپلیکیشن ماسک

از راه اندازی سامانه تشخیص بیماری با هوش مصنوعی تا تولید اپلیکیشن ماسک