مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 14:452020-06-15اقتصادي

شرکت های سرمایه گذاری در شهرداری های استان سمنان ایجاد شود


ایجاد شرکت های سرمایه گذاری و جذب مشارکت بخش خصوصی راهبردی مناسب در پیشبرد اهداف و برنامه های شهرداری هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی رضا آشناگر عصر امروز در دیدار با معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان سمنان، به تشریح نقش مؤثر شهرداری ها و دهیاری ها در انجام ضدعفونی و گندزدایی شهرها و روستاهای استان در ایام اوج کرونا پرداخت.

وی از جدیت شهرداران و دهیاران استان در این زمینه قدردانی کرد و با اشاره به نیاز اساسی شهرداری های استان به تأمین برخی امکانات و تجهیزات مدرن موردنیاز در مهار خطرات و تهدیدات شهری همچون نردبان های بلندمرتبه، بر ضرورت مساعدت و مشارکت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در تهیه این ملزومات تأکید کرد.

استاندار سمنان از صدور مجوز بلندمرتبه سازی در برخی شهرهای استان خبر داد و عنوان کرد: این اقدام، یکی از راهکاری تولید ثروت برای شهرداری های استان است.

آشناگر گفت: امروزه بسیاری از شهرداری های کشور با ایجاد سازوکارهای موردنیاز به مراکز مانیتورینگ و رصد ترافیک و ترددهای درون شهری مجهز هستند که می توان با بهره مندی از این امکان علاوه بر کنترل ترددهای درون شهری و گسترش فرهنگ ترافیکی، با متخلفان و بر هم زنندگان مقررات ترددی نیز برخورد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های سرمایه گذاری در شهرداری های استان سمنان ایجاد شود

شرکت های سرمایه گذاری در شهرداری های استان سمنان ایجاد شود