مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 03:152020-06-15اقتصادي

جذب سرمایه گذار مهمترین راهبرد شهرداری های استان سمنان است


استاندار سمنان ضمن اشاره به ضرورت اقتصادی کردن شهرداری ها و دهیاری های استان، گفت: جذب سرمایه گذار یکی از مهمترین راهبردهای شهرداری ها در سطح استان است.

- علی رضا آشناگر در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به اولویت های استانداری سمنان در زمینه های اقتصادی، بیان کرد: جذب سرمایه گذار راهبرد شهرداری های استان سمنان است لذا ایجاد شرکت های سرمایه گذاری و جذب مشارکت بخش خصوصی در پیشبرد این هدف مطلوب است.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق این امر می بایست تلاش فراوانی از سوی مدیریت شهری و روستایی استان صورت گیرد، افزود: شناساندن ظرفیت های سرمایه گذاری، تهیه بانک اطلاعاتی و… می بایست در دستورکار قرار گیرد.

لزوم تجهیز شهرداری ها استاندار سمنان با بیان اینکه سرمایه گذاری یکی از راه های ارتقای بضاعت شهرداری ها و کاهش کمبود اعتبارات است، تاکید داشت: در سفر روز گذشته به تهران از معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور دعوت شد تا تیرماه به استان سمنان سفر کند تا ضمن برگزاری بازدیدها و نشست هایی درباره این مسائل بیشتر بتوانیم رایزنی کنیم.

آشناگر با اشاره به وضعیت شهرداری های استان از نظر تجهیزات و امکانات، ابراز کرد: لزوم تأمین نردبان بلند برای مهار آتش سوزی ها و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب سرمایه گذار مهمترین راهبرد شهرداری های استان سمنان است

جذب سرمایه گذار مهمترین راهبرد شهرداری های استان سمنان است