مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 03:402020-06-16اقتصادي

28 روستای اسدآباد تحت پوشش آبفا نیست


مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد گفت: 28 روستای اسدآباد تحت پوشش آبفا نبوده و باید کلیه تأسیسات آبرسانی این روستاها بهسازی و نوسازی شود.

- ایسنا/همدان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد گفت: 28 روستای اسدآباد تحت پوشش آبفا نبوده و باید کلیه تأسیسات آبرسانی این روستاها بهسازی و نوسازی شود.

علی اکبر رحمانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ادغام شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی از 28 بهمن ماه سال گذشته اظهار کرد: در حال حاضر 92 درصد جمعیت روستایی اسدآباد شامل 74 روستا تحت پوشش شرکت آبفا بوده که کمتر از 20 درصد از تأسیسات آبرسانی این روستاها فرسوده است و نیاز به بهسازی دارد.

وی فرسودگی تأسیسات آبرسانی روستاهایی که تحت پوشش آبفا نیستند را بیشتر از 80 درصد برشمرد و افزود: این روستاها باید درخواست تحت پوشش قرار گرفتن را ارائه کرده تا براساس نظام نامه شرکت آبفا در این زمینه اقدام لازم صورت پذیرد و در اولویت اعتباری قرار بگیرند تا در تأسیسات این روستاها تأمین، تجهیز، انتقال و توزیع عملیات اصلاحی و نوسازی انجام شود.

رحمانی با بیان اینکه کلرزنی آب در کلیه روستاهای تحت پوشش اسدآباد در حال انجام است، خط قرمز شرکت های آب و فاضلاب را سلامت آب برای مشترکان برشمرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر مطلوبیت میکروبی آب شرب روستاهای تحت پوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 روستای اسدآباد تحت پوشش آبفا نیست

28 روستای اسدآباد تحت پوشش آبفا نیست