مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 07:352020-06-16اقتصادي

واحد تولیدی کود شیمیایی خراسان شمالی پاییز به بهره برداری می رسد


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان شمالی گفت: واحد تولید کود در استان با ظرفیت 60 هزار تن تولید اسید سولفوریک و 80 هزار تن سولفات آلومینیوم در پاییز راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن نظام دوست صبح امروز در نشست خبری که در محل شرکت خدمات حمایتی خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: اهمیت تأمین و تدارک کود در استان و تأثیر آن بر تولید بالاست و از این رو با تمام توان سعی داریم بتوانیم کود مورد نیاز کشاورز را علی رغم مشکلات فراوان به موقع تأمین کنیم.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در سال جاری 10 هزار و 500 تن کود اوره که بیشترین کود شیمیایی مورد استفاده است را به دست کشاورز رسانده ایم که این عدد نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به کمبود کود اوره در سال گذشته افزود: سهمیه کود اوره خراسان شمالی در سال جاری حدود 7 هزار تن افزایش داشته و به این ترتیب مشکل تأمین کود اوره در استان نداریم.

نظام دوست با اشاره به اینکه مجموعاً 47 هزار تن کود شیمیایی در خراسان شمالی استفاده می شود بیان داشت: از این میزان 31 هزار و 700 تن را کود اوره شامل می شود و باقی آن را کودهای دیگر تشکیل می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد تولیدی کود شیمیایی خراسان شمالی پاییز به بهره برداری می رسد

واحد تولیدی کود شیمیایی خراسان شمالی پاییز به بهره برداری می رسد