مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 08:552020-06-16اجتماعي

پایش تصویری ترافیک نیاز شهر سمنان بود/ ضرورت توسعه زیرساخت ها


استاندار سمنان با اشاره به افتتاح مرکز کنترل و پایش ترافیک شهر سمنان، گفت: این مرکز یک نیاز برای شهر بود زیرا می تواند در کاهش ترافیک بسیار کارگشا باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رضا آشناگر ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم افتتاح مرکز کنترل ترافیک شهرداری سمنان، ضمن اشاره به ضرورت اجرای این طرح برای کاهش ترافیک به خصوص در هسته مرکزی، بیان کرد: پایش تصویری هم برای شهرها و هم در مسیر جاده های استان یکی از ضروریات اساسی برای کنترل سرعت و جلوگیری از تصادفات درون و برون شهری است لذا می بایست برای حفاظت و حراست از جان مردم از تکنولوژی روز و تجهیزات مناسب استفاده کنیم.

وی افزود: بر اساس قانون، وظیفه ی نظارت و رصد ترددهای برون شهری و کنترل ترافیک جاده ای به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سپرده شده است که عملیات اجرایی مرتبط با این امر به صورت مستمر در حال انجام بوده و نتایج گزارش های آن در اختیار کارشناسان و مسئولان مرتبط قرار می گیرد تا بتوانیم آن را تحلیل و ارزیابی کنیم.

استاندار سمنان با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت ها برای ارتقای ایمنی مردم و خدمت رسانی به اقشار مختلف، گفت: مرکز کنترل ترافیک به دلیل تأثیر مثبت و مؤثری که در تأمین امنیت شهروندان دارد باید به صورت کامل و همراه با تمامی تجهیزات موردنیاز راه اندازی می شد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش تصویری ترافیک نیاز شهر سمنان بود/ ضرورت توسعه زیرساخت ها

پایش تصویری ترافیک نیاز شهر سمنان بود/ ضرورت توسعه زیرساخت ها