مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 09:052020-06-16اجتماعي

وزش باد در خوزستان و ایلام و هشدار سیلاب در 2 استان/ آسمانی صاف در کشور از جمعه


معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روزهای 28 و 29 خرداد وزش باد در استان های ایلام و خوزستان خواهیم داشت، گفت: از جمعه 30 خرداد تا یکشنبه یکم تیر، - محمد اصغری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور در روزهای آتی و امروز بیان کرد: امروز وزش باد نسبتا شدید در استان های سمنان، تهران، مرکزی و قم پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: امروز و فردا رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق در آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز در استان های گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و مازندران پیش بینی می شود و این شرایط روز پنجشنبه 29 خرداد در شمال آذربایجان غربی کماکان حاکم است.

اصغری اضافه کرد: روزهای 28 و 29 خرداد وزش باد در استان های ایلام و خوزستان خواهیم داشت، همچنین در این روز در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارش پراکنده و رشد ابر پیش بینی می شود.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه در سه روز آینده خلیج فارس مواج است، اظهار داشت: از جمعه 30 خرداد تا یکشنبه یکم تیرماه آسمان در کل کشور صاف و آرام است.

وی گفت: روز آینده رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت خصوصا در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در شمال زنجان و شمال آذربایجان شرقی پیش بینی می شود که احت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد در خوزستان و ایلام و هشدار سیلاب در 2 استان/ آسمانی صاف در کشور از جمعه

وزش باد در خوزستان و ایلام و هشدار سیلاب در 2 استان/ آسمانی صاف در کشور از جمعه