مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 10:102020-06-16سياسي

لزوم توجه به نقش دانشگاه ها در تحقق جهش تولید


مشاور رییس دانشگاه فنی و حرفه ای در امور خیرین بر لزوم توجه به نقش دانشگاه ها در سال جهش تولید تاکید کرد و خواستار توجه بیش از پیش دانشگاه ها به پیوند با صنعت شد.

- ایسنا/سمنان مشاور رییس دانشگاه فنی و حرفه ای در امور خیرین بر لزوم توجه به نقش دانشگاه ها در سال جهش تولید تاکید کرد و خواستار توجه بیش از پیش دانشگاه ها به پیوند با صنعت شد.

دکتر مهدی منتظر القائم در اولین وبینار کشوری حامیان دانشگاه فنی و حرفه ای در استان سمنان با اشاره به اهمیت دانشگاه ها در تحقق شعار سال گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای مصمم است در سال جهش تولید موفق و موثر باشد وی از برنامه ریزی برای گسترش کیفی دانشگاه فنی و حرفه ای خبر داد و با اشاره به اخذ 101 رشته محل جدید با رایزنی با اصحاب صنعت افزود: مجوز تغییر سرفصل های این دانشگاه و بروز کردن فصول درسی از وزارت علوم اخذ شد.

وی با اشاره به طرح آمایش سرزمین دانشگاه فنی و حرفه ای گفت : این دانشگاه در هر استان و شهر متناسب با نیاز و پتانسیل موجود در آن جا رشته اخذ خواهد کرد.

مشاور رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت : ضریب اشتغال فارغ التحصیلان این دانشگاه بیش از 60 درصد است که با ارتباط بیشتر بین صنعت و دانشگاه، این ضریب اشتغال می تواند به 100 درصد برسد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به نقش دانشگاه ها در تحقق جهش تولید

لزوم توجه به نقش دانشگاه ها در تحقق جهش تولید