مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 15:302020-06-16سياسي

ادعای تروییکای اروپا در مورد دلیل فعال کردن مکانیسم ماشه برجام


کشورهای اروپایی در بیانیه ای مدعی شده اند که اقدام آنها در کلید زدن ساز و کار موسوم به «مکانیسم حل اختلاف» در برجام از سر حسن نیت بوده است.

- کشورهای اروپایی در بیانیه ای مدعی شده اند که اقدام آنها در کلید زدن ساز و کار موسوم به مکانیسم حل اختلاف در برجام از سر حسن نیت بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سه کشور اروپایی در بیانیه ای مدعی شده اند اقدام آنها در کلید زدن ساز و کار موسوم به مکانیسم حل اختلاف در برجام از روی حسن نیت بوده است.

سه کشور اروپایی امروز سه شنبه بیانیه ای با موضوع ادعایی راستی آزمایی و نظارتِ ایران در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی منتشر کردند.

کشورهای اروپایی در این بیانیه مدعی شده اند که اقدام آنها در کلید زدن ساز و کار موسوم به مکانیسم حل اختلاف در برجام از سر حسن نیت بوده است.

در آغاز این بیانیه مشترک آمده است: فرانسه، آلمان و پادشاهی متحده مایلند از جدیدترین گزارش مدیر کل [آژانس بین المللی انرژی اتمی] (GOV/2020/26) و معاون مدیر کل بابت برگزاری "نشست توجیهی فنی" تشکر کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما از آژانس بین المللی انرژی اتمی بابت انجام مأموریت خود برای راستی آزمایی اجرای برجام توسط ایران با بی طرفی و حرفه ای گری تقدیر می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای تروییکای اروپا در مورد دلیل فعال کردن مکانیسم ماشه برجام

ادعای تروییکای اروپا در مورد دلیل فعال کردن مکانیسم ماشه برجام